Постинг
12.06.2009 11:02 -
Как да спечелим от кризата - проф. Филип Котлър в София
Най-популярното име в сферата на модерния маркетинг - проф. Филип Котлър ще
пристигне за втори път у нас, за да изнесе лекция пред българската публика.
Семинарът е под наслов "Как да контролираме кризата? И да спечелим от нея!"
и ще се проведе на 23 септември 2009 г. в зала 1 на НДК.
Сред основните теми, които "бащата на маркетинга" ще коментира по време на своята лекция са:
- как да се справим с бизнес кризата,
- как се променя ролята на маркетинга и намирането на нови възможности.
"Всички ние сме свидетели на жестоката конкуренция, бурното развитие на Китай и
Индия, пренаситеното разнообразие от продукти на пазара, преминаването на водещите позиции от производителите към търговците, увеличената чувствителност на потребителите към ценовите равнища, намаляващата ефективност на познатите
комуникационни канали и средства, както и намалената лоялност на клиентите към
определена марка. И всичко това в условията на глобална финансова криза. При
такива условия познатият ни маркетинг може да не ни служи по най-добрия начин",
споделя създателят на съвременния маркетинг и все още най-влиятелният експерт в
стратегическия маркетинг.
Част от гостите на събитието ще имат възможността да се срещнат с Котлър на обеден коктейл, а прецедент в световен мащаб е програмата за достъп до семинара на българските студенти.
В резултат от силното желание на организаторите за широкодостъпна лекция и
подкрепата на НДК, студентите ще могат да присъстват на цена, равна на 25% от
крайната стойност на ранната регистрация, в случай че закупят своя билет до
средата на месец юли.Всички останали, заявили своето участие предварително, ще могат да присъстват на специална цена с 30% отстъпка от стандартната.
Организаторите са предвидили и ВИП регистрации, които получават възможности за
лична среща с проф. Котлър.
Регистрационна форма за участие в семинара, както и всякаква друга допълнителна
информация можете да получите на www.kotlerbg.com.
Семинарът на проф. Филип Котлър се осъществява с медийната подкрепа на
дигиталната компания "Нетинфо", "Дарик радио", "Инвестор.БГ", сп. "Мениджър" и
сп. Business Week, Krivicki & Co и Impress Outdoor Advertising, както и
благодарение на партньорствата с "Кейбълтел", рекламна агенция "ДеКони", уеб
студио Firefrly Studios.
Филип Котлър е американски експерт по маркетинг и мениджмънт. Роден е на
27.05.1931 г в Чикаго. Той е избран на 4-то място в класацията на Файнешънъл
Таймс за най-големите имена е мениджмънта на всички времена (след Джак Уелч, Бил Гейтс и Питър Дракър). Считан е за един от пионерите на социалния маркетинг. Има издадени десетки книги, вкл. на български.
www.krediti-online.com
пристигне за втори път у нас, за да изнесе лекция пред българската публика.
Семинарът е под наслов "Как да контролираме кризата? И да спечелим от нея!"
и ще се проведе на 23 септември 2009 г. в зала 1 на НДК.
Сред основните теми, които "бащата на маркетинга" ще коментира по време на своята лекция са:
- как да се справим с бизнес кризата,
- как се променя ролята на маркетинга и намирането на нови възможности.
"Всички ние сме свидетели на жестоката конкуренция, бурното развитие на Китай и
Индия, пренаситеното разнообразие от продукти на пазара, преминаването на водещите позиции от производителите към търговците, увеличената чувствителност на потребителите към ценовите равнища, намаляващата ефективност на познатите
комуникационни канали и средства, както и намалената лоялност на клиентите към
определена марка. И всичко това в условията на глобална финансова криза. При
такива условия познатият ни маркетинг може да не ни служи по най-добрия начин",
споделя създателят на съвременния маркетинг и все още най-влиятелният експерт в
стратегическия маркетинг.
Част от гостите на събитието ще имат възможността да се срещнат с Котлър на обеден коктейл, а прецедент в световен мащаб е програмата за достъп до семинара на българските студенти.
В резултат от силното желание на организаторите за широкодостъпна лекция и
подкрепата на НДК, студентите ще могат да присъстват на цена, равна на 25% от
крайната стойност на ранната регистрация, в случай че закупят своя билет до
средата на месец юли.Всички останали, заявили своето участие предварително, ще могат да присъстват на специална цена с 30% отстъпка от стандартната.
Организаторите са предвидили и ВИП регистрации, които получават възможности за
лична среща с проф. Котлър.
Регистрационна форма за участие в семинара, както и всякаква друга допълнителна
информация можете да получите на www.kotlerbg.com.
Семинарът на проф. Филип Котлър се осъществява с медийната подкрепа на
дигиталната компания "Нетинфо", "Дарик радио", "Инвестор.БГ", сп. "Мениджър" и
сп. Business Week, Krivicki & Co и Impress Outdoor Advertising, както и
благодарение на партньорствата с "Кейбълтел", рекламна агенция "ДеКони", уеб
студио Firefrly Studios.
Филип Котлър е американски експерт по маркетинг и мениджмънт. Роден е на
27.05.1931 г в Чикаго. Той е избран на 4-то място в класацията на Файнешънъл
Таймс за най-големите имена е мениджмънта на всички времена (след Джак Уелч, Бил Гейтс и Питър Дракър). Считан е за един от пионерите на социалния маркетинг. Има издадени десетки книги, вкл. на български.
www.krediti-online.com
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 83